Snabbt resultat

Claudina - felfri runda, tiden 49,?? och kom tvåa. 3 sekunder efter ettan haha men endå ;) Red som ett djur för hon är så stor och jag är så liten, var genomsvettig  för att jag fick använda benen så mycket på henne!

Fabian - hoppade superfint och hade ett bra tempo, men han blev rädd för något i det högra nederhörnet (vet inte vad?) så han stannade på sexan. Kom igen och hoppade som ingenting. Man ser på filmen att han inte kollar på hindret utan något som var nere i hörnet också, ni kommer se själva sen när filmen kommer.
Mamma frågade efter var vi kom någonstans också och vi kom 4a av sju stycken startande. Jag var den första efter dom som nollade! :)


Är supernöjd med båda hästarna idag och vi fick såna stora rosetter idag, så jag har en stor fet blå sådan!! :D


Bilden nedan är från första gången jag red henne. Kom 3a i en stilhoppning på 45 p (så dålig poäng hahaha).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0