Skola snart

Jag orkar INTE. Sova tidigt, gå upp tidigt och inte ha tid till något annat än hästarna och skolan, fml..
Kollar iallafall alltid på Vakna med the voice på morgonarna, så jag kommer upp ;)

Det är tur att jag fett kul i skolan med alla i klassen och från andra klasser när man träffar dom på raster, annars hade jag fan tatt hemundervisning!!

Idag börjar vi fem i nio, och slutar 20 i tre tror jag. Med idrott, musik, klassråd, lunch, elevens val och sen matte, sjukt chill idag :)

Btw  har inte fixat några tidsinställda till idag för jag har inte haft tid, så det blir ingen uppdatering förräns vid 8 tiden ungefär :(

Onödigt inlägg, men who cares




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0