Tips

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=570197

Min kompis foderhäst till salu, för er som har bra balans och är bestämda. Läs mer om det i annonsen.



Tänkte då tipsa om ett försäljningsstall som mina kompisar rider i. Dom får in ponnyer och ibland storhästar, dom rider till dom under tiden dom är till salu. Deras youtude kanal är http://www.youtube.com/user/Maaattteee96
Där finns filmer på de hästar de har och ska sälja. Ett bra tips till er som bor i malmötrakterna för stallet ligger i Ö. Grevie och till er som letar ponny och storhäst för där finns många i taget som man kan kolla på, och dom får in nya hästar ganska ofta :)

Jag red där mycket förra vintern när dom inte hade så jättemycket hästar där. Det var mest deras egna och granngårdens hästar och dom hästarna som var till salu var tyvärr för små för mig.
Jag var däremot intresserad av Golden Champion ett tag, men han såldes till en tjej som heter Clara :)

Han kunde inte så mycket då men han hade mycket potential :)



Andra videosar när jag har ridit där:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0