Hopptävling imorgon med favoriterna!

Imorgon är det hopptävling som gäller :) Claudina och Fabian är hästarna för morgondagen.
Jag tror vi hoppar 85cm med storhästarna men jag vet inte.
Och med Fabbiliten blir det nog 70cm, trots att jag skrev 75cm ;)

Ska ha Union Jack schabraket på båda eftersom jag är så fruktansvärt kär i det haha ;)

Mål:
Claudina:
Felfri runda och snäva in svängarna lite granna.
Fabian: Få en 0+0 fel runda med honom har bara fått 4fel och 0+4 fel.


Det kommer film, men det kommer nog inte samma dag. Vi ska till Falsterbo och fira Tobbes mamma som har fyllt år, och har ingen dator där. (men kanske kan ta med? Det får vi se :D )


Ovisad bild på Claudina och mig från förra hopptävlingen :) Nollade då.


Och en ovisade bilder på Fabian och mig från förra hopptävlingen. Rev första hindret i kombinationen, ja ni kan ju se det på bilden nedan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0