Mina träns

Har bara två träns, båda från hööks :)

Aachenträns Longford Claridge House

499:- på Hööks.
Jag har haft det i snart 1 år och inget av delarna håller på att spricka eller gå sönder, och jag är dålig på att smörja mina grejer så det är bra hållbarhet på det. Lädret är endå mjukt hela tiden, det blir aldrig stelt eller svårt att få in läderremmerna igenom dom små "plupparna" ifall man bytar tex. Bett, eller pannband
Rekomenderar detta träns för dom som vill ha ett snyggt och hållbart träns.


Tudor Kandar Claridge House

799:- på Hööks.
Jag har haft detta tränset sedan lite innan sommaren, men jag har det inte som ett kandar utan jag har tagit bort två sidostycken så att det blir som ett vanligt träns.
Det är lite stelt och jag har enda smörjt det ganska mycket. Och käkremmarna har spruckit lite grann och på tyglarna har det också ändarna spruckit lite grann.
Sjukt snyggt & rundsytt.
Till tränset får man också dubbla tyglar som är rundsydda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0