6. Alla hästar i stallet

Gud, jag står på en ridskola, men jag tar bara privathästar som jag hittar bilder på :)
Niño
Min tränares häst, underbart fin, liknar en bebis hihi! :D
Till dressyr/hoppning om jag inte är helt fel ute?
Snodde bilden från Josses bdb
Glen Keithfödd. ? Ägare är Kristina och Angelica hjälper och rider osv :D
Alice
Sto född. ? brun/fux?
Alexandra är ägaren :)
Fairy
Sto, 5 år, brun :)
Fabian
Det vet ni väl endå vem det är? ;)
Paola
Sto född. 2003, Dponny 144 mkh, Leverfux
Ägare Pia
Pavarotti,
föl till Paola född 2007

Searching Shadows
Sto född. 2001
Jag har ingen aning om jag fick låna bilderna, men om någon inte vill vara med bara säg till så tar jag bort! :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

aww min underbara fina niño <3

ja han är avlad hopp .. men blivit mer dressyr inom tiden pga Jimmys intresse osv.. :)

finast ändåå :D

2011-10-15 @ 00:55:11
URL: http://kwopkilwalty.blogg.se/
Postat av: Anonym

kunde du inte berätta vad som hände med Paola?

2011-10-15 @ 11:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0