4. Det här är jag bra på

Att inte störa hästen vid hoppning (konstigt nog?). Har någon slags begåvning där eller något haha! nej men jag brukar bara flyta på och kanske öka en aning mer än vad man ska, men hellre frammåt än bakåt, för då landar man ju i hindret..
ganska bra exempel, vid nåt tillfälle när jag kom mot 4e hindret blev jag irriterad på henne och tog tag bara för att försöka få henne i balans, och det hjälpte! :)
Och vid uteridning har jag någon förmåga att se förbi vad hästen håller på med? den får liksom hålla sin takt och jag skiter i formen, man ska bara ha kul ute!
Jag har en bra sits när jag slappnar av, spänner jag mig lutar jag mig frammåt och tappar kontakten med rumpan i sadeln och skumpar runt istället för att sitta stadigt. Mina händer är dock lite svaga och det kan jag jobba på!
Det är ju blicken bara då, och mina händer som ska jobbas på :)
/ Cajsa

Kommentarer
Postat av: MADELEINE JOHANSSON

omg, saknar att ha blogg med dig sötnos <33333

2011-10-14 @ 16:39:35
URL: http://mandingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0