10 saker ni inte visste om mig/mitt liv

1. Jag äter inte lamm
2. Jag älskar att galoppera fort på tex. galopprakan eller en uppför backe, så himla härligt att bara släppa allt och bara få susa fram! Känns som om man svävar på moln ♥
3. Fabian heter numera Optimus Prime. Han hade inget pass innan så vi ändrade namn, men han heter Fabian i stallet och jag kallar honom Fabian.
4. Jag har aldrig tävlat utanför klubben utom en programridning i S. sallerup.
5. Min högsta dröm är att få tävla Falsterbo ponnykür.
6. Jag måste ha mina fötter innanför täcket när jag sover, annars tror jag att någon kommer och tar mig eller något.
Brukade leka en "lek" när jag var liten att om jag inte har fötterna innanför täcket så kommer spöken och äter upp dom, hahaha! Det är nog därför det är så här nu.
7. Jag glömde lämna in lappen om skolfotona så jag kommer inte få mina skolfoton.. :(
8. Jag hatar hollywood-frun Gunilla.
9. När jag var liten trodde jag pengar växte på träd, så jag letade alltid efter "penga-träd". (dum unge eller?)
10. Jag har aldrig färgat mitt hår, har bara slingat det med blonda slingor 1 gång.
/ Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0