Skönt

Ska till tanläkaren idag kvart över nio, och började åtta i skolan, så mamma sa till mig att det knappt var lönt att gå på första lektionen för att jag bara hade gått i ca 20 min och sen hade jag varit tvungen att gå, så nu har jag fått sova en hel timme längre! ♥
Ska laga ett hål... :(

Jag ska rida ut med Anna & Betty idag, sen imorgon ska Fabbe vaccineras och skrittas.
Fredag ska han ridas ut (måste rida honom även om man inte ska det, för han blir helt galen om han inte blir riden!)
Lördag ska jag träna för Jimmy på programmet och delar ur det så att det går bra på söndagen!
På söndag ska jag först se hur pigg han är, och är han helt out of mind så rider jag ut lite grann innan tävlingen och sen rider fram till tävlingen så att han inte är så pigg att det går dåligt pga det ;) Så det blir alltså två ridpass på söndag ;)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Lycka till på söndag : )

2011-11-23 @ 22:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0