Nu får jag snart damp

DESIGNEN KOMMER JU ALDRIG UPP?!

men iallafall. Idag ska jag först städa lite hemma eftersom Matilda kommer senare idag.
Städar ofc till denna låten :D

Sen vidare till stallet, ska smörja alla grejer och fixa outfiten till ikväll, tänkte först köra på den vit/blå, men ändrade till svart/orange ;) Ska byta bett på honom också, tränade på det tredelade tränsbettet förra gången och då gick det bra men jag kunde inte få stopp på honom :s Så det blir det med fasta ringar!
Mamma filmar idag som jag sa igår, så det kommer film antingen sent ikväll eller imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Designen är uppe och har så varit någon dag nu. Uppdatera webläsaren på din dator när du har bloggen uppe så ser du också den

2011-11-03 @ 12:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0