Nellie Berntsson

Alla kommer säkert tro att jag försöker fjäska för henne genom att göra denna texten till henne, men nej, jag vill bara göra den!

DU nellie, ifall du ens läser detta, så ska du veta att jag alltid försöker leva upp till dig lite. Eftersom du är sjukt mogen för din ålder, du vet vad du snackar om och tror på dig själv galet mycket! Jag själv har dåligt sjävlförtroende, och tror inte att jag kan och ibland undrar jag igentligen hur gammal jag är, 3 eller 13?
Du är jätte duktig på det du gör, och du har alltid någon som pushar dig frammåt och finns där för dig och du gör alltid ditt bästa. Mitt första intryck av dig var liksom "vem tror hon att hon är?, gud vad hon leker sig, och hon skryter om allt och tror hon kan trots sin ålder". Har insett nu hur FEL jag hade. Önskar man kunde sudda ut saker man sagt, men nu kan man ju inte det ;) Min dröm hade ju varit att verkligen vara din vän, men jag bor alltför långt ifrån dig för att kunna vara det :(
Liksom att säga: " gud vad pinsam jag är.." är inget bra första intryck haha ;) Jag var ful, röd som en kräfta i ansiktet av bränna, no makeup och fula shorts och en ful lila tröja. tror inte att du minns mig, men fett kul om du hade gjort det!
haha minns fortfarande hur jag gjorde bort mig när jag träffade dig på falsterbo iår... Minns att jag stalkade dig ända från att du gick in, för att jag ville säga hej till dig, men vågade inte!
Hade varit grymt kul om vi hade träffats i falsterbo nästa år och varit lite mer med varran, eftersom att du verkligen är en tjej som jag vill vara som, och det skulle betytt grymt mycket för mig! ♥


never forget that you're the best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0