Några saker ni inte visste

1. Jag hatar att gå i blöta skor som "kloschar". Går hellre barfota
2. Jag är totalt besatt av Megan Fox, kan stirra mig blind på henne!
Är inte lesbisk eller något sånt, men hon är bara heelt perfekt.
3. Fabbe kan göra ett helt perfekt byta från höger till vänster i galopp, men han kan knappt fatta vänster galopp, skumt eller? o.O
4. Jag kan inte sitta ner i sadeln utan stigbyglar, måste ha stigbyglarna för att sitta stilla, annars hoppas jag runt i sadeln liksom, haha helskumt men vad ska man göra? Eller ja jag kan inte rida utan stigbyglar över huvud taget!
5. Ifall en häst trampar på mig och står kvar så skriker jag bara, jag smäller inte till den eller knuffar på den för att den ska flytta sig. Jag skriker bara: AAAAAAAAJ
6. Jag fullkomligt älskar Julia Wesén Cosmo's häst Daven! (www.JFdressage.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Madde :)

SLUUUTAAAA JAG OORKAAAR INTEEE, faan va perfekt hon är,seriööööst ;(

2011-11-26 @ 13:30:33
Postat av: Julia-JFdressage

oh nej gud vad roligt att du gillar honom! :D

han är också en underbar ponny! <3

2011-12-06 @ 17:24:40
URL: http://jfdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0