Lite om dagen :)

Jag ska träna för Jimmy först, (vet inte när konstigt nog?) och sen efter det är det kadriljträning med Popeye och alla dom 27 andra som är med i kadriljen ;)
Som jag sa innan, jag ska ha vinrött på honom idag. Och mamma ska filma, och till videon senare (imorgon blir der) så kan jag säga att musiken till den blir Rihanna - Where Have U Been.
Jag är helt komplett såld på den låten!

På träning blir det mycket som ingår i programmet imorgon.
En LC:1a, första tävlingen. Med placeringar fär en gångs skull!! Men det är för att vi har fixat det själv.

Haha uppe på kontoret så frågade mamma om det  va placeringar och Lotta bara: Nej, det är över 58%
Och jag bara: MEN ÅÅÅÅH, DÅ ÄR DET JU  INTE LÖNT ATT VARA MED!! Fan va tråkig.. Jag stryker mig, för det var ju den enda anledningen till att jag var med!
Och mamma sa då: Men cajsa, vi fixar det själva! :)
Fick värsta utbrottet där ja, hihi (a)
Sedan ikväll ska jag se breaking dawn med kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0