Kass

Riktigt dålig uppdatering, men nu är jag vid liv igen!
Planeringen blev helt annorlunda för mig kan jag ju säga..

  • Måndag: Uteritt med Sofia & Julia
  • Tisdag: Dressyr (kommer bilder)
  • Onsdag: Bommar
  • Torsdag: Hoppträning
  • Fredag: Dressyr
  • Lördag: Jimmyträning
  • Söndag: Uteritt

I måndags så var det en helt galen uteritt.. Fabbe hade vilat dagen innan så han var en tickande bomb i väntan på att smälla! Och det märktes för i galoppen så stack han iväg, med två andra hästar efter sig, men vi fick stopp på dom tillslut efter att ha svängt in vid en sån grej, haha!
----------------------------------
Igår var det så jävla underbart rent ut sagt.
Fabians bästa pass någonsin! Bråkade nästan ingenting alls utan bara gjorde allt som jag ville..
OCH han fattade vänster galopp utan att fara iväg i full sjå, utan lugn galoppfattning & en lugn galopp!
Kommer bilder
Wera gick det också riktigt bra med
Sneakpeak från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0