Inhandlat

Shoppade ju loss idag till ponnyn och till mig! Blev riktigt nöjd med mina köp! :D

Köpte ett fleecetäcke från Showmaster, men hittade ingen bild på det, det kostade 224:-(REA) på Hööks

Och en sån dära sak att ha på kedjan till bettet, hittade ingen bild på det, men det kostade ca 30 kr på Hööks

Träns 749:- på Hööks

Mini Kimblewick 299:- på Hööks

Ridbyxor (är inte säker att det är dom på bilden men tror det) 469:- på Horze


Ridstrumpor 59:- på Horze (köpte 3 par)
Jag blev nog mest nöjd med ridbyxorna och tränset, eftersom att ridbyxorna sitter perfekt på mig och tränset var ursnyggt på Fabian! ♥

Kommentarer
Postat av: NellieB

Jätte fint träns <3

2011-11-08 @ 22:04:18
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0