Hiss & Diss i snygghet - Hjälmar

Charles Owen Ayr8
Jag personligen tycker att det är en av dom snyggaste hjälmarna jag har sett någonsin!
så den får 4/5 i snygghet ;)
--


GPA speed air
Denna är också sååå sjukt snygg när den är helsvart, den ska inte vara den med grått och svart, för den ser bara så failad ut. Jag hade inte tackat nej till en sån hjälm, den är sval också eftersom den har så många ventilationer och den är grymt skön. Provade den i Falsterbo, men jag är dock riktigt ful i den ;)
4/5 i snygghet
--

Uvex
Jag tycker den är snygg på vissa personer. Om man har ett smalt fint litet huvud så är den så fruktanvärt snygg, men om tex. jag har den på mig ser man ut som en utomjording eller något, haha! Och om man bara ser den utan en människa så tycker jag den är gräslig.
2,5/5 i snygghet
--


Back on Track
Nästan dör när jag ser den, också en av dom finaste hjälmarna!
4,5/5 i snygghet
--

Charles Owen Wellington
Den finaste hjälmen som finns, ska även få en sådan.
5/5 i snygghet




Kommentarer
Postat av: Angelica

Håller med dig om att Charles Owen wellington är den snyggaste! Vill också ha en sån, avis!

2011-11-10 @ 10:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0