:)

Valde att lägga ner den för att jag bara iprincip får dåliga kommentarer om hur jag rider och hur jag tänker inom hästvärlden. Och då känns det inte kul att dela med sig om det, men jag är väl tillbaka för en tid, får fortsätta skriva mina tankar och om min fina lilla ponny och se vart det tar mig, jag satsar ju inte på 10 000 läsare per dag, men jag vill att bloggen ska växa lite granna, vilket den inte gjorde, det var snarare tvärtom ;)
Började på ca 110 unika, och sen gick det stupa ner...
Men jag ska låssas att jag har 10 000 läsare och behandla bloggen på det sättet, så blir den säkert bättre, och då blir den roligare att läsa.
och då kommer dom läsarna jag vill ha! :D
Det är oss 2 ni läser om, så ni borde tycka om bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0