Edward Gal

Jag tycker att Edward är den bästa ryttaren i hela världen, inte för att han har haft Totilas utan alla hästar han rider blir magiska på något sätt. Dom får det dära lilla extra, som ser så.. omöjligt ut?
Han sitter så himla lugnt och bara får hästen att göra som han vill och även om den försöker dra iväg eller gör lite fel så skiter han i det och bara rider vidare. Jag vill också vara som honom, jag blir sur för minsta lilla eftersom jag har så dåligt tålamod.
Men tex. denna  första hästen här, Jag har aldrig sett den innan, men hittade videon för ett tag sedan, men om ni kollar på alla tre videosar, så visst finns det en likhet mellan alla hästar?
Sån likhet så att man verkligen ser att det är edward som rider dom?!

Kommentarer
Postat av: sara

Söt blogg!

2011-11-25 @ 23:25:55
URL: http://marbellas.blogg.se/
Postat av: sara

Söt blogg!

2011-11-25 @ 23:26:21
URL: http://marbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0