Dagens ridning

Idag gick det sådär :/ Han va ganska fin men klura med munnen ganska mycket och ville så himla mycket att verkligen trampa på med bakbenen så himla ordentligt att han liksom drog iväg, men höll endå takten.
Och i galoppen var det passgång som gällde.. Men det är hoppning imorgon, ska hoppa i det nya bettet och få veta vad Kris tycker om det, om han är lite bättre eller inte :)
Hade inga vita lindor idag heller för jag hann inte hehe ^^


Sedan efter jag hade ridit smörjde jag alla saker, tog isär tränset osv och smörjde igenom allting så att det blev rent och fint! Jag smörjer dock alltid träns och stövlar efter att jag ridit, varje dag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0