Dag 7 - 4 minnen jag aldrig glömmer

1: Minns när Paola låg ner i boxen, och jag gick in och satte mig. Vi var helt själva och ingen var där, och jag sätt och kliade henne på huvudet osså la hon sitt huvud på mina knän. Jag fortsatte klia henne lite grann och klappade henne på halsen väldigt lugnt osså la hon sig på sidan och låg där och njöt. Kommer aldrig någonsin glömma det ♥
det känns fortfarande overkligt att du och jag inte existerar längre..
2: Min första vinst! När jag red fram minns jag att han stack och var allmänt stel haha.. Sen gick jag in på banan och vi red runt, utan några stora missar, det var väl hörnpasseringarna och lite sånt smått, det gick lite långsamt, men jaja! Linn hade Zacc och jag trodde VERKLIGEN att dom skulle vinna, men så sa dom "Andra placering går till Linn Gustafsson" , så tänkte jag "men då blir jag inte placerad.." osså bara sa dom "Och vinsten går till Cajsa Ferne!" och jag blev ju överlycklig!! (en vecka senare vann jag sockerskålen med Betty i hoppning!!)
3: Min första LA, 71,5% 
Världens bästa häst <3


4: Mycket med Paola här nu, men svårt att få ur en sån häst ur sitt minne, hon är det enda jag ser när jag stänger ögonen...
Och jag kommer alltid komma ihåg dagen då denna bilden togs. Detta har på något sätt blivit "vår bild".
Samma som att you're my sun är vår låt. 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Jag undrar varför du sålde paola? Berätta (: du har en jätte bra blogg.

Var Paola en d-ponny ? Berätta gärna i inlägg tack (:

2011-11-23 @ 18:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0