Dag 3 - 8 saker som irriterar mig

1. När folk säger en sak, men gör en annan. (Dubbelmoral) tex. säger att detta tränset är sååå fult, och sen går & köper det
2. Jag irriterar mig så fruktansvärt när det blåser ute och håret flyger omkring i ansiktet och munnen och ögonen. Då vill jag bara snagga mig eller något
3. Hatar när folk säger "jag ska" och sen inte gör det, haha typ som mig när jag ska städa, men stör mig endå haha!
4. Folk som ber sina kompisar att göra slut med sin kille
5. Att det finns falska vänner! Man vet ju knappt vem man ska lita på längre
6. När folk säger att dom finns för en, men sen bara skiter i en
7. Allt folk som ljuger om vad ens häst har gjort när man har ridit själv som att säga tex. att den stegrat flera gånger på rad, fast den aldrig har stegrat innan med ryttare på osv..
8. Irriterar mig på att jag inte kommer på en sista sak, hahaha
In da cafeteria ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0