1. 10 lite udda saker om mig

1. Jag är jätte mörkrädd
2. På senaste tiden har jag fått jättedåligt självförtroende i ridingen
3. Jag smörjer träns och ridstövlar varje dag
4. Jag kan inte leva utan coca-cola
5. Jag har halsduk på mig 24/7
6. Har börjat satsa mer på hoppning nu när jag har fått Fabian (hindret ligger liksom på 90!!)
7. Jag ville ta mitt liv när jag förlorade Paola, men kämpade och klarade av att hantera smärtan, det gör fortfarande ont att vara utan henne.
8. Jag är alltid nära att ramla av Fabian på hopptäningar men lyckas alltid komma upp igen, haha förstår inte hur jag bär mig åt! Denna bilden är från dagens träning, kommer film, så ska ni få se alla mina fails haha xD
9. Jag är en kväll/natt människa
10. Jag tål inte plåster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0