Snabba hiss och diss

Hiss -
•Pigga och heta ponnyer! Finns inget roligare!
•Att Horze och Hööks finns på Jägersro. Nära och bra ;)
•Min sadel, underbart skön att rida i.
•Att sova. Jag skulle kunna sova hela dagarna ♥

Diss-
•Såna personer som säger en sak när man inte hör, men sedan ändrar sin åsikt när man kommer.
tex. usch vad fult hon rider.. (jag kommer) Det gick ju asbra idag! Det såg jättefint ut!
Vojlockar, fulaste som finns i hästväg..
•Schabrak som är för små för sadlarna. Man kan ju inte få in sadelgjorden imellan dom stropparna och då glider schabraket bakåt eller frammåt (Beror ju på sadeln)
•Sadlar som glider fram, fyyysjutton vad jag hatar det, går inte ens att beskriva så hemskt det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0