Snabb hiss och diss

Hiss -
Min dressyrsadel, seriöst den skönaste dressyrsadeln jag har ridit i i hela mitt liv!
Diss -
Denna dissen går till folk som lägger sig i ens ridning.
Alla känner nog till: "Men gör inte sådär, gör såhär istället.."
Men snälla, är det DU eller JAG som rider hästen/ponnyn?
Man vet väl endå själv bäst om hur man ska lösa problemet på sin egen häst. Och dom här onödiga kommentarerna som: H*n sågar sin häst, H*n följer inte med i språnget, H*n kan inte få sin häst i form, med mera. Så sjukt onödigt. och nu säger inte jag att jag inte har sagt sånt hära, men jag säger det aldrig ofta, utan verkligen när man ser det under en lång period, att det förekommer igen, om ni hajjar?
Iallafall, det hände mig idag, därför blev det dagens diss.

Kommentarer
Postat av: Clara

Så jävla sant det med Dissen! <3

2011-12-18 @ 18:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0