Dålig uppdatering vet

Har verkligen haft fullt upp sedan i torsdags alltså! Men ska skriva lite här nu :)

Torsdag: Hoppträning för Kris. Vi hoppade först på volt, det gick väl bra? Han fick lite väl mycket taggning en gång och hoppade ut ur volten, men annars så var det inget konstigt :) Sedan skulle vi hoppa en fyrkombination..
Kom mot det första gången, hoppade första, tvärvände på andra hindret och jag flög som en vante hahaha!
Sedan kom vi mot det andra gången, han gjorde samma sak på sista hindret och jag höll på att flyga då också, men jag satt kvar! ;)
Sedan hoppade han det utan problem. Sedan hoppade vi en linje med en  vattenmatta och mur. Inga problem alls.
Glömde filmkameran, så ingen film tyvärr..

Fredag: Tanken var att rida ut, men det blåste så mycket och det var svinkallt. Och hästarna hade inte ens varit ute i hagen just för att det blåste så hemskt. Så jag hade tanken att bara rida liksom, men han var så fin så jag kunde inte motstå att ta ett ordenligt dressyrpass, hehe (a) Så det gick ju asbra! Gjorde mycket serpentiner, volter, rakor, och övergångar, och övade på att sitta ner i ökningarna, jag brukar studsa av honom i dom annars haha...

Idag: ÄNTLIGEN är det fint väder så nu ÄNTLIGEN är det UTEEERIIIITT! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0